How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 22, 2012

Teaser Busana Pengantin

Jeng jeng jeng...
after dh bertekak & bersalah-faham dgn my Encek Tunang,
I decide pegi Butik Pengantin sndiri utk survey.
susah sgt nk tggu balik Kedah bersama
maklumlah Sabtu & Ahad pn Encek Tunang keje *sigh

Aritu pegi survey dgn my Maksu umo nye tua setahun je dr i =)
Nama2 butik yg dh jenguk2 di Sg Petani adalah

1. Butik Renjis-Renjis di Pilis  <----- click sini!
Habib : 013-590 2733
Saadiah : 016-424 6878
Tingkat 1, No 5, Lorong Satu, TamanRia,
08000 Sg Petani, Kedah (Berhadapan Tesco)

2. Istana Mahligai <--- click sini!
ZulHakim : 017-423 5234
No 20, 1st Floor,
Jalan Tuanku Hamimah 1,
Taman Tuanku Hamimah,
08000 Sg Petani, Kedah.

3. Sri Anggerik Semeling  <---- click sini!
Farid : 012-465 0791
No 82A, Tingkat 1, Jalan Pengkalan, Taman Pekan Baru,
08000 Sg Petani, Kedah (Berhadapan Public Bank)

4. Galeri Romantika
Tini : 013-451 2100
No 7,8,9 Bangunan Zakat, Jalan Kampung Baru,
Bakar Arang, 08000 Sg Petani Kedah.

5. ASM Butik & Foto Studio
Fir - 013-522 3735
Pija - 013-223 4671
121, Tingkat 1, Jalan Ria Indah 12,
Taman Ria Indah, 08000 Sg Petani Kedah

smua butik2 di atas mmg ade yg menarik perhatian
igt kn nk amek tema warna ni..


cantek jugak kn?
dh try pakai dh pn..
mmg cantek.. mse tu blom btol2 rase pening.
skrg ni dh btol2 stress sbb org slalu dh tnye 
"ble nk booking busana..??"

Harini aku tekad..
wlaupn Encek Tunang x de..
aku dh niat klo de bju yg bkenan,
aku akn trus booking utk my big day tuh..

baju yg aku pilih??
scroll bawah sikit..





...




...




...






....







....



lawa x?? haha.. gurau je..
"JANGAN MENGADA NAK PAKAI MACAM NI"

ayat mak aku dh bg warning awal2... adeh...
kempunan aku nk pakai.. wuhuuu

belek punya belek..
Bernard
019-477 7800
Pemilik Vouge Sri Andam
tnjuk kn aku satu baju ni..
mmg trus aku jatuh cinta tgk baju tu..
trus amik ukuran badan
aku bayar deposit dan dapat harga yg memuaskan..
dgn skali pakej

Pelamin
Baju Bsanding sepasang
Make - up
Kasut
Bunga Tangan
Aksesori
Mahkota
Keris
dan juga Hair-style

dgn harga RM1500++

huuu.. lega rasanya..
nah.. ini dia teaser baju pengantin
utk W-day aku nnt..

image sengaja di blurkn.
nk tgk yg real, kne tggu..

2 comments:

FARHANAIEN said...

salam... nk tny, service di bernard ok x? tq..=)

Shariffah Darwini said...

hye FARHANAIEN : nice name..

Benard ni okay..
orangnya cincai aje..
senang nk "kau-team"

senang kita nk mintak apa yg kita nak.
tak mcm sesetengah kedai yg hanya beri pakej dan tak boleh pelanggan nak suarakn pendapat..

Followers