How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 23, 2012

Teaser GuestBook

Assalamualaikum...

Cuti raya dduk uma layan tetamu je..
Bosan jugak klo time tetamu yg dtg tu aku x brp nk knal.
Lepas hidang makanan, hidang minuman, trus tperap kt ceruk dapur..
Bile i google blog org lain, byk yg D.I.Y je guestbook dorg..


So i made decision utk D.I.Y jugak my Guestbook.
Walaupun nampak murah & simple, 
at least ada jugak kenangan utk di simpan dr tetamu nnt kn..

so ini dia painting book =)
warna mmg aku tertarik..
MICKEY mouse tu abaikan je la.. menarik jugak
walaupun mcm budak2 pnye kertas lukisan, lantak lah!
janji aku nak tgk isi dalam je...
nk simpan buat kenangan..



Loft2 tu pun aku beli utk aku hiaskan Guestbook aku..
so.. mari kita cuba.. hehe


So ini lah hasilnya...
benda senang.. x susah mana pun..
kalau nak tempah, mau makan RM80++
membazir duit aku je.. (pd hal kedekut)

it is cost :

Painting Book : RM5.50
Sticky Love : RM5.00

TOTAL : RM 10.50
SAHAJA!!!!!!!!!

P palang S : murah je kan??.. so jangan membazir!
sebab banyak lagi duit nk kena pakai masa majlis nikah kahwin ni..


Sehingga nanti.. Salam Lebaran!!

No comments:

Followers