How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 20, 2010

Loneliness

Ketika Diri Ini Dicintai, Aku Tidak Pernah Cuba Menghargainya
Kerana Masih Tidak Mengerti Apakah Perasaan Yang Sebenar.
Namun Bila Cinta Itu Berlalu Pergi
Baru Ku Tercari-Cari Dan Ternanti-Nanti

Kini Baru Aku Mengerti
Cinta Bukan Pada Paras Rupa
Cinta Bukan Pada Harta
Cinta Tak Boleh Dipaksa
Cinta Itu Ada Di Mana-Mana

Kehilangannya Membuatkn Aku Rasa Sepi
Air Mata Membasahi Pipi
Dan Perasaan Tidak Lagi Berbelah Bahagi
Tiada Lagi Dia Di Sisi
Hilang Semua Memori
Hanya Tinggal Janji
Yang Tak Mungkin Ditepati

Kini Muncul Pula Orang Yang Tidak Ku Kenali
Dia Datang Mahu Memenuhi Kekosongan Di Hati
Ya Allah Bantulah HambaMu Ini
Berikanlah Aku Cahaya Ilahi
Agar Aku Dapat Mengharungi Onak Duri
Tanpa Menoleh Ke Tepi
Jadikanlah Aku Permaisuri Atau Seorang Puteri
Yang Dilamar Putera Raja Suatu Hari Nanti
Dan Dia Adalah Cinta Sejati 
Yang Kekal Abadi Kepada Diri Ini…
Created By : Awin
Hak Cipta Terpelihara :)

No comments:

Followers