How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

Mencari

pagi td bfast Nasi Dagang.. my mom bungkuskan.. sejak balik cuti sem 2bln ni dh lama x mkn nasik dagang.. slurpp :)

tgh hari pulak.. bungkus je kt 
restaurant Taulat @ Mee Tajuddin
org Sg Petani suka la Mee / Pasembor kt cni.. haha..


bawak makanan balik kampung 
Mak nk jmpe My Daadi Maa :) (nenek aku lah!)
saje2 balik tgk kmpung halaman.. huhu





..ni lah nenek aku.. Cun x? haha...
(orgnye ala2 pemalu tp suka bgaya & bgambar mcm cucu dia jgak :))











ni plak aku ngan Mak aku..
sukanya Mak aku mkn rambutan..
senyum smpai xnmpak mata :)
happy sgt dpt jalan2 balik kmpung la tuh.. :p

Amir plak bosan.. haha.. dia dh xde geng sbb
Pet dh msok smbung blaja
so dia keseorangan :) haha.. nk on9 x blh.. tenet wt hal..
so tpaksa la ikot aku & mak balik kmpung.. PDN MUKA!











waaa!!! tembamnya aku.. haha.. manyak mkn cuti2 ni..
dan aku tersangat  lah rendah klo nk dibandingkan ngan adik2 laki aku.. adoi..











-----------------------------------------------------------------------------

membazir duit la klo ilang mcm tu je..
kembali la kau.. aku amat memerlukan kau..
nak abadikan kau sebagai kenangan..

cewah.. ayat poyo je..
pada hal Novel je pn..
penat dh geledah almari..
cari NOVEL aku dua buah ni..
xjumpa2 pn.. aiyaa.. kt mne la perginya..
sesiapa jumpa.. inform ye.. huhu

No comments:

Followers