How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 30, 2010

Suatu Hari Di Kuala Lumpur :)

pegi KL 28 Ogos 2010..
Sowie to mak & Lid sbb x inform dlu :)
pegi mengejut sbb nk dpt bju raya utk thn ni.. haha
lg pn.. dpt mkn free.. save budget kot :) muahaha..

 

 

  
 Lpas berbuka kt PizZa Hut..
aku di bawa ke tempat yg aku nak sgt pegi dlm msa terdekat
Taman I-City Shah Alam
huhu.. thanks to Zukri Ismail sbb sudi bwk aku ke tmpt indah ni
( Ticket masok RM10 )

  


ke esukkan arinya..
aku pegi jalan2 kt Masjid India..
mau beli baju raya.. hihi
pastu pegi SOGO
ramai gler manusia
  
pastu berbuka bsama dia :)
 
Thanks A LOT to Him yg sanggup bwk aku kemana aku nk pegi.. haha
banyak lak duit dia abih kt aku
tambang bus.. mkn.. hotel.. tiket.. mcm2 lg..
Lpas ni bwk pegi Bukit Tinggi lak eh? muahaha

2 comments:

aljamalulail said...

Aik? Tido kat hotel ka?

Shariffah Darwini said...

tdo hotel la..
xkn nk tdo umah sewa dia kowt..
umah bujang.. bahaya...

Followers