How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

Dah Jadi Nenek :)

Semalam penat berkebun kt Umah my grandparent di Jalan Pegawai.
Pegi ngan my parent. Btolak kua dr uma kul 3 direct trus g uma Pal kpd Lid (kak Miah)
Sesaje pegi nk survey ayam Serama. Rupanya mmg mahal. Sekor leh cecah 1k :)
Lpas tu ngan hati yg hampaa.. trus g bkebun. Buat batas tanam ubi kayu, pkok limau n pkok pelam.
Nanti de hasil blh jual :) (Otak pkir buat bisnes je skrg ni)
Tadi pegi Alor Setar ngan my parent. Tujuan asal Lid nk sign agreement.
Pastu pegi Pekan Rabu. Makan Bihun Sup kt Pekan Rabu tu. TERBAEK!!!
Pastu ikot Mak beli limau n bahan2 utk buat acar.
Lid Tpaksa byk kn duduk. Sakit kaki kne serangan Gout
Now kt umah... Happy sangat.. sbb sampai2 je umah.. makan jap.
Pastu trus naik bilik.. then tgk dlm balang.. (Apesal ikan aku kurus je nih)
Rupa2 nya dia dh deliver baby :) YAHOO!!!!!
aku dh jadi nenek.. hehe. Cucu2 nenek.. cpt besar ye. bg nenek cicit pulak.. hahaha
Ade 17 ekor. Mungkin ade lebih dr 17 tp disebab kn aku lambat smpai umah, mak dia dh telan kot.
Sbb ikan Guppy ni xleh campur ngan ank dia. Nnt dia mkn ank sndiri.. isk3.
Tu pn nasib baik aku sempat asingkan ibu yg sarat ngan telur2 tu dr balang yg penuh Guppies.
Klo x.. xde lah cucu2 aku ni. hehe..

No comments:

Followers