How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

UPDATE time :D

Ni lah pokok petai yg digembar-gemburkan mengatakan ia menangis di Pinang Tunggal tu. Keadaan kt ctu mmg gamat. Ramai pengunjung yg sering mendongak ke atas utk melihat dr mana dtg nya air tuh. Ade yg bawak teropong. HAHA. Siap ade yg tadah dgn besen lg. Kaum Cina xketinggalan pegi sembah pokok tu kononnye bwk ONG. Siap sanggup nk beli pokok tu ngan harga berjuta2. MCM2 lah.
Ni pulak telur ayam peliharaan Pak Ndak yg x menjadi. Mungkin ia lemas dlm telur tu dan mati sblm sempat melihat dunia. Muahaha. Nk tgk x mcm mne rupa ank ayam ni tanpa kulit telur tuh? Meh tgk cni...
Warna Kuning dan Coklat.
Kesian kan. Tinggal lah 8 ekor je yg idup. Dua nih mati dan dh selamat aku kebumikan. HAHA
Ni pulak keadaan arnab2 peliharaan aku. Putih, Puta dan Puto. Sonok sgt diorg dpt bebas kt halaman umah. Disebab kan masih baru kt tempat tu.. Aku letakkan pagar supaya x lari jauh. Takot ilang pulak kang. Susah nk carik. Dah la ianya pemberian org. Kena la hargai kn. To Rafael, Arnab2 hang ni selamat dlm jagaan aku :) Thanks atas pemberian hang tuh :)
Ni pulak burung Nuri yg baru aku beli. Seekor harga RM30. Sebenarnya beli sepasang. Msa nk tangkap masuk sangkar, sekor lagi terlepas. 
Gambar hiasan.
Warna hijau tu lah yg terlepas. Yg terlepas tu betina. Adeh. Sayang gler. Dah la mahal. Burung Nuri ni x leh hidup sorg2. Dia x nk mkn, xnk terbang. Murung je. So kne la beli sekor lg. Terbang pulak rm30! HAHA.
Okey. Dia dh ade kawan skrg. Warna putih biru. ok la tu. Cantek gak. Lpas ni bertelur byk2 ye. :)

No comments:

Followers