How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 10, 2011

Kekecutan..Kegugupan Kesedihan

Kecut perut bila tiba2 je org hentam keta kesayangan aku.
Rasa gugup sbb tgk budak tu hentam tembok tepi jalan sblh kiri tepi keta aku.
Ingat kn dia dh WASSALAM sbb kuat gak hentaman tuh.
Nasib baik lah dia okay. Cuma luka2 ringan
Tulah.. sape suruh POTONG KIRI... 
Dr jauh aku dh bg signal.. xkn ko xnmpak.. DAMN!
Tuduh lak aku x bg signal.. NAKHARAM!
Dgn x pkai baju.. Helmet pn TARAK..
LESEN pn TARAK.. ape nk jd? nk MAMPUS???
Bila aku tgk je keta aku.. PERGHHHHHHHHHHHHH
KECEWA GILA WEYH........... aku jaga elok2 keta aku..
bawak pn x laju takot jd ape2.. KAU SEDAP JE HENTAM EYH!!!!
BAK 700rm!! aku nk baiki! HAHA...










Arnab saya dh besar.. Puto punye tetttttt pn dh ade :)
Putih pulak dh ade Puting susu. Makin garang.
Nk pegang pn marah. Agaknye dh berisi kot. HEHE
Puta pulak xde ape2 perubahan. Cuma besar size je.
Cpt2 dpt BABY ye.. :)







pegi PISA (Penang International Sports Arena) Bayan Baru.
Tgk carnival kerjaya. Kot2 blh apply keje.










byk bidang Engineering. Sains komputer kureng!
Aku just apply yg mne rasa ok. Harap2 rezeki aku ade.





                                                  Danish & Nadia. Kak Awin miss you :)


No comments:

Followers