How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 17, 2012

Musim Kahwin

congratulations to Akma & Husband 17032012
Bertuah kamu menjadi ank org berada
Majlis besar-besaran ala2 arab gitu...
 tmpt basuh tangan
 hidangan makanan dlm pasu bunga :)
very da unik
 pelamin siap ber 'aircond'
Entry ni bkn sbb aku jeles atau ape :)
just nk share.. bangga ngan majlis kwn2
Syamila's Singgahsana Bukit Kayaman Perlis
Johor Bharu, majlis paling the best pnh aku pegi
Hasni Farizan & Adrian Sani. Simple tp Menarik
Zaza & Arul. The Creative Idea. Impressed

bestnye tgk orang kawen meriah..
budget smpai 30 hingga 40 ribu.. aku ade????
nak buat pelamin pun mak ayah aku kata membazir
nk jemput 800 org pun diorg kata ramai sgt..

org lain keje ade perubahan..
imej makin bergaya.. beg tiap2 bulan tukar..
kasut baru.. cantek2.. tgk itu beli.  tgk ini pun nk jugak..
aku ade??? nak beli pn takot2..

org senang2 je dpt tangkap suami kaya..
kejap pilot.. kejap navy.. kejap engineer..
aku ade??? HAHA
yang ade pun dia yg sangat menyayangi aku..
wlaupun MEKANIK tua :)
bersyukur sangat...

tapi masa depan blum tahu bagaimana..
harap sangat ade perubahan..

bagi aku duit bkn senang nk dpt..
so buat ape nk membazir
better simple tp meriah kot.. :)
xpyh waste money yg nk kumpul bertahun2
melainkan kita terlebih mampu.. :)


walaubagaimana pun.. aku tumpang senang
dan tumpang terpegun la melihat kenduri kendara yang GAH / GRANDbillion :p
tapi......


aku salut ngan kwan & mak ngah aku..
sempoi habis
xde nk membazir..
xbuat pelamin bagai.. cukup skadar menjadi suami isteri
itu je yg mereka impikan :) sweet
janji tetamu cukup makan.. niat kenduri
bukan utk menunjuk2..
tahniah Nini & Hanif.. 
bakal menimang cahaya mata x lama lg..
x sbr nk tgk baby :) *tumpang gembira*

Mak Ngah Elena & Ikram Harith Irawan

1 comment:

Anonymous said...

untungla...ank org kaya.. xpa bersyukur apa yg ada..ada rezki, kita wat la cmni awin..

Followers