How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 29, 2012

Live Life with Laugh & Love

Cuti sabtu ahad, balik SgPetani. Pastu mcm x rase nk balik PJ lps ape yg blaku pd aku. So aku amik kputusan utk stay kt uma lbh lme skit.. tenang kn hati dan perasaan wlaupn hati ni xleh nk tnang
ble duk uma, tau je lah, xtvt kt uma ni kje mkn je.. sape tk tau mak aku nih
ske hidang mknan sdap2. beli kueh2 kt kdai Kak Yun Kg Penghulu Him Kedah
Donut Kak Yun mmg terbaekkk !


aku jumpe nih!!!
cian.. jodoh x panjang... nk jmpe.. tbe2 yg sekor ayah aku TERpijak..
aiyaaakkk... sorry ye encik siputVavi.. ayah saya x sengaja... huhu..


lpas bkebun kt uma Jln Pegawai, kami berempat (mak , Lid, aku & amir) jamu selera kt Hotmas SP
Hidangan mmg padat ar.. kenyang mkn sepinggan :) tgk amir mkn Chicken Grill With Blackpaper Sauce.


yang lawaknya, aku order Pan Chicken with Maryland Sauce. Tp hidangan aku tertukar ngan hidangan mak.
Mak yg x tau dia order ape, main blasah je ape yg diletakkan ats meja mkn.. HAHA


tbe2 aku pelik knp menu aku btukar jd Sirlion Steak plak??? rupanya mak mkn menu aku..
HAHA.. xpasal aku knyang mkn singa mlm ni.. huhu.. xpe lah.. demi mak.. :)
walhal kami share jugak sama sikit... dpt la merasa masing2 pnye menu..
thanks Lid..  

saksikan aksi kami berModeling kt umah Jalan Pegawai.. ngeh3x..





No comments:

Followers