How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 10, 2013

Feeling Excited too!!! =)


        Setiap orang punya kisah cinta tersendiri. Setiap kisah pula ada keunikannya tersendiri. Akan tetapi, kisah cinta itu sendiri punya sentimental value nya tersendiri. Bagi aku pula, setiap kasih sayang atau setiap perasaan itu akan lahir melalui gerak geri manusia. Jadi, setiap saat mempunyai kisahnya sendiri. Sama ada kita sebagai manusia ini akan menghargainya atau tidak itu terpulang kepada setiap individu tersendiri.


        Kehilangan mampu membuat kita merasakan ketiadaannya. Maka, hargailah ia sementara ia masih ada. Kerana yang ada itu sungguh berharga. INGAT!! Apa yang kita ingin kan tidak selalunya kita peroleh manakala apa yang kita peroleh itu kadangkala bukan apa yang kita inginkan. Jadi, hargai setiap yang ada.



        Teringat pula kisah lama, baru-baru kahwin. Alahai, sweetnya.. Segalanya indah belaka. LOL. Hingga tak dapat dipisahkan. =D Walau hidup sederhana tetapi kasih sayang itu buat kami rasa sempurna bersama. Dugaan mendatang bagai air yang mengalir. Moga kekal begitu hingga ke akhir nya..


        

        










uweeekkkk :p
Apa aku merepek nih??










          Buat yang bakal mendirikan rumah tangga dan menghitung hari untuk Big day, mesti dah upah Jurugambar kan? Tapi pernah tak terpikir apa aksi yang bakal u olls aksikan di depan jurugambar untuk hasilkan gambar yang cantik untuk di abadikan menjadi kenangan di hari bahagia u olls?? i rasa 30% pun tak ade yang terpikir pasal benda ni. Jangan terlalu mengharapkan Jurugambar. Kadang-kadang mereka terlalu banyak job hingga tak tahu apa aksi yang ingin mereka arahkan pada pengantin. Hanya aksi yang sama saja. BOSAN! huhu.. Tapi bagi aku, aku akan pikirkan setiap inci perkara itu sampai tak lelap tidur. Muahaha.


         Memandangkan 'seseorang' itu bakal mendirikan rumah tangga, sekarang nie, aku pulak yang terlebih EXCITED jah! haih.. Just want to make sure HER wedding goes BETTER then mine! Hope so... Insyaallah.. Aku ade buat sikit research untuk pose terbaik untuk mereka APPLY kan suatu hari nanti... 

JANGAN segan silu sudah lew depan camera nanti. Aku akan make sure aku juga akan turut turun padang dengan STORYBOARD aku ni supaya mereka akan buat setiap gaya yang aku dah kaji ni.. Tapi kena bg lah aku upah sikit untuk aku beli props for korang punye Photoshoot. LOL... Jeng... Jeng.... Jeng.....







Jom lah tgkk picture kt bawah nih! Haih.. 






















































No comments:

Followers