How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 15, 2013

Perfect Bollywood Wedding Theme

inilah yang aku tunggu2.. kalau ikotkan hati, tahun lepas untuk majlis kahwin aku, ini lah temanya utk aku. tapi apa kan daya, mak ayah aku tak izinkan aku terlampau taksub dengan budaya bollywood ni. Hee..

Hasnoshamimie pn dah jadi isteri orang..
tahniah utk mimiey and azuan..
majlis akad nikah bjalan lancar..

Nishat Azreen Bt Shaukat Ali..
sah jadi isteri kepada Suffian pd 13.12.13
so touched bila majlis akad nikah berlangsung, ayah pengantin perempuan kena duduk luar masjid atas sebab dah serahkan anak gadis pada orang lain.. so sad.. jangan lah masa adik2 aku nanti masjid taman ria pn buat benda yang sama.. tak masuk akal!

orang lain sibuk kahwin, aku yang rasa letih.. heee..maklumlah aku jd driver pengantin pulak tu.. so aku kira org kuat pengantin lah kali ni.. ada gak merasa.. kau ade?????? huhuhuhu.. ke mana saja pengantin nk pegi aku kena ikot.. hamek kau! akad nikah, make up, majlis, sampai ke outdoor pn aku ikot.. jd aku dpt lihat dua budaya yang berlainan dalam kedua2 majlis yang berlangsung pd 14.12.13.

keluarga melayu tulen mengamalkan budaya yg sederhana.. manakala keluarga belah pakistan more to bollywood style.. ada byk adat resam. buang pandangan buruk lah, mcm2 adat.. pusing deh.!! siap nangis2 mase nak lepaskan anak kesayangan balik rumah pengantin lelaki.. macam tengok filem bollywood lah pulak..























No comments:

Followers