How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 19, 2014

When i was young








Terjumpa gambar-gambar lama. Zaman-zaman awal kelahiran. Cewah.. Awal lah sangat kan? Hihi. Time bebudak saja badan aku dah besar gedabak. Tambahan pulak sekarang dah jadi bini orang. Lagi lah bertambah Chubby! Sihat betul aku. Mentang-mentanglah bapak aku kerja Nestle. Cukup makan lah aku nampaknya.. Rasa bersyukur dapat Mak & Walid yang menyayangi aku sepenuh hati. Takkan terbalas jasamu.




Waktu ni entah berapa bulan.. besor macam anak gajah. hehe. Mak & Lid bagitahu, time ni aku suka sangat bermain dengan bedak. Pantang lepas, muka penuh dengan bedak. Macam hantu gomak daaaa...






cewaaaahhh... perasan miss world la kot aku masa ni.. hehe.. berketul-ketul kaki.. macam ahli bina badan. muahahaha.. 





rasanya masa ni umur aku 3 bulan kalau tak silap. Tapi my dad dah tekad, semua anaknya akan diperbuat sedemikian.. haha.. 3 bulan dh blh berdiri teguh di atas satu tapak tangan. Fuwaaa!!





Ini lah aku.. sejak kecik memenag suka dengan binatang. Sehingga sekarang.. Kucing, Arnab memang aku suka.. Tak ada kawan pun tak apa.. dengan binatang pun okay.. hahaa








Anak sulung memang banyak koleksi gambar.. rasanya lah kan.. hehe.. sebab mak ayah teruja dapat anak.








masa ni dah besar dah.. 3-4 tahun kot.. besar macam darjah satu.. hehe







ni aku dengan tasya.. bermalam di hotel perlis kalau tak silap Putra Palace.






with Syed Dzafeer masa kecik-kecik.. comel gila.. hehehe..





waahhh.. ranggi betul mak aku masa ni.. muda mudi lagi.. umur 25 tahun dah ade anak dua.. cayalah!





birthday aku... dapat hadiah luka kat hidung sebab jatuh basikal. hehe






with my lovely mom & beloved sister..






dari kecik suka makan kek patutlah badan macam badang. hahha







stroller ni mungkin banyak jasa pada aku.. hehe..
smua kenangan zaman kecik-kecik mungkin tak banyak aku kenangkan.
tapi jasa mak & lid memang tak dapat aku lupakan.
mereka berjaya besarkan anak-anak tanpa ada rasa kesal.
apa jua yang kami adik-beradik buat, sentiasa dapat sokongan mereka..

Thanks Mak & Lid..
Awin LOVE YOU BOTH!!



No comments:

Followers