How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 22, 2011

Lagi Dugaan Dtg Menyinggah..

Astarghfirullahalazim... saba awin.. byk2 igt Allah.. 
"Kalau btl ang syg kn aku.. slalu la igt Allah.. Jangan Tinggal Solat"
"Aku buat semua ni sbb aku sayangkan kau.. aku mintak maaf.. dan aku harap kau buat lah solat taubat"
APA SEMUA NIH??????????????????!!!!!!!!!


arghhh... mmg btl.. kebenaran itu amat perit..
segala yg benar itu susah utk kita terima..
kali ni dugaan yg aku terima SANGAT LAH BERAT..
Ya Allah.. KAU kuatkan lah semangat aku.. 


begitu senang aku dipermainkan..
begitu mudah aku terpedaya..
janji manis mu itu bagai penyeri dan pembakar semangat aku
WALAU ianya HANYA untuk SEKETIKA..


aku berterima kasih atas segala yg telah kau hulurkan sepanjang perkenalan kita..
kau lah insan yg sangat aku kagumi sewaktu kita berhubungan..
tapi kini.. setelah kebenaran yg aku ketahui..
kau lah manusia yg PALING KEJAM pernah aku kenali..
kau lah manusia yg TIDAK BERHATI PERUT..
kau juga manusia yg amat PENTINGKAN DIRI!!!
knp aku yg harus kau GUNAKAN?? shit... 


semoga kau hidup dengan aman.. setelah hati aku kau gunakan..
thanks kpd INSAN YG BERGELAR KAWAN..
aku akn kenang kau sehingga AKHIR HAYAT AKU...
segala KENANGAN bersama TIDAK AKAN PERNAH AKU LUPAKAN..


Jaan-E-Jaan Iss Dil Mein Tum, Tum Hi Samaaye Ho, Dil Mein Samaaye Ho
Tum Mere Ho, Bas Mere Ho, Mere Hi Ho
Dil Na Dukhaaoge, Ab Dur Jaayoge Na
Tumhein Kasam Ki Hai Kasam Jaan-E-Jaan E-Jaan
Iss Dil Mein Tum, Tum Hi Samaaye Ho, Dil Mein Samaaye Ho

Tum Meri Aarjoo Ho, Tum Mera Pyaar Ho
Pal Pal Kiya Hai Jisaka Woh Intzaar Ho
Puchho Na Kitni Shiddat Se Tumako Din Raat Main Chaahata Hoon
Apani Duwa Mein Rab Se Hamesha Main Tumako Hi Maangata Hoon
Tumako Maangata Hoon
Dil Na Dukhaaoge, Ab Dur Jaayoge Na
Tumhein Kasam Ki Hai Kasam Jaan-E-Jaan E-Jaan
Iss Dil Mein Tum, Tum Hi Samaaye Ho, Dil Mein Samaaye Ho

Dekhe Bagair Tumako Aata Nahin Hai Karaar
Ji Chaahata Hai Tumse Milane Ko Baar Baar
Deewaanagi Ki Had Se Bhi Aage Jaana Gujarana Jaanu
Dekhi Khudaai Seh Ke Judaai Main (Tanha Mar Na Jaanu
Dil Na Dukhaaoge, Ab Dur Jaayoge Na
Tumhein Kasam Ki Hai Kasam Jaan-E-Jaan E-Jaan
Iss Dil Mein Tum, Tum Hi Samaaye Ho, Dil Mein Samaaye Ho
Tum Mere Ho, Bas Mere Ho, Mere Hi Ho

No comments:

Followers