How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

Accept The Fact


Baru selesai mengikuti blog mereka yang hidup nya lebih banyak dugaan dan cabaran. Terasa akan dugaan yang aku hadapi tersangat lah kecil dibandingkan dengan apa yg telah mereka sekeluarga lalui.. Kini aku sedar.. setiap yang datang pasti akan pergi.. Kita hanya perlu redha dan menerima hakikat bahawa TIADA YANG KEKAL MELAINKAN ALLAH... tiada yg kuat melainkan KUASA ALLAH.. Terasa kerdil dan kecil. *Sedang menginsafi diri*


" Allah sayangkan kita.. sbb tu dia beri kita ujian yang dasyat. Bukan semua orang dapat ujian yang berat. Dia mahu kita ingat akan Dia yang senantiasa berada bersama kita " 

Pergilah wahai kenangan, aku redha. Segala yg lepas akan aku jadikan sebagai panduan supaya aku tidak lagi tersesat dan terus leka dengan apa yang aku rasakan. Walaupun perit harus aku buang jauh2. Walaupun sukar untuk melupakannya, akan aku cuba sedaya upaya ku. Mungkin ini yang terbaik buat ku. Mungkin ini petunjuk dari Allah S.W.T


Pergi lah dengan tenang..
Aku akan doakan kau tenang dan aman di sana..
Tidak pernah sedetik pn aku akan melupakanmu..



Sincerely by,
Awin

No comments:

Followers