How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 26, 2011

Gaji..

pejam pelik (celik) dh sebulan aku hidup merempat mcm minah indon..HAHA
banyak gle minah indon kt lorong SS10 ni..
dh x knal mne melayu mne indon.. adoi
nk beli mkan pn takot.. smua indon pnye..


esok first dpt gaji utk keje tetap ni.. BESTNYA.. 
kehidupan kt cni mcm tersisih.. sedey gak mula2 dlu
Family jauh.. xde sape nk di harapkan :(
tp lama2.. semangat tu dtg ble igt kn masa dpn..
AKU nk hdup ngan duit sendiri
tak mau susahkan mak ngan lid dah


KALAU blh nk byr duit kereta aku sendiri..
nk beli ape2 ngan duit sendiri.. yiiihaaa :)


xlama nk raya dh..
kena keje kuat lah
selalu buat OT.. muahaha


ape nk buat ngan gaji ptama?
650 ---> spend utk something yg aku btol2 nk sblm raya.. apadia? RAHSIA
30 ---> duit sewa hostel
25 --> bils
150 --> spend utk mse dpn.. hahaa
the rest.. aku enjoy :)



4 comments:

Anonymous said...

6. Bagi MAK & LID duit gaji kau tu.. baru berkat ngok! =D dulu msa blajar.. diorg bg duit blanje.. ape salahnya kau plak bg diorg? (Sejuk perut ibu mengandung..HAHA)

mna jnji hg?haha. org kta gaji first bg mak n ayah. bru berkat

wawamagic said...

aku paling suka dgr member dpt gaji ni win. hahaahhah~

Anonymous said...

haaa...betul..bg kat lid dan mak dulu

Shariffah Darwini said...

dulu gaji ptama mse kje petronas dh bg dh :)

gaji sikit.. x cukup (HAHA)
ade lah habuan nnt.. sabo2
aku tau diorg susah nk bela aku dlu smpai skrg.. aku hargai pengorbanan dan jasa diorg pd aku.. xlupa punya lor

Followers