How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 10, 2011

Pertemuan Terakhir yg bermakna

Seksanya hati bila jumpa tapi apa yang di pendam tak dapat diluahkan.
Lepas rindu yang terbuku bila tatap wajah itu.
Wajah yang aku rindu tiap hari.

Bila berjumpa, rasa semacam masih ada harapan.
Tapi aku silap. Itu adalah pertemuan terakhir kita.
Maafkan aku...

Kau Milik Orang.. Aku Bakal Jadi Milik Orang Lain..
Maafkan aku kerana tak dapat menunggumu lagi..

Kita bakal bawa haluan masing-masing..
Thanks untuk semua yang dah kau berikan waktu dulu..
Mungkin itu yang terbaik pernah aku dapat.
Tapi kau bukan yang terbaik untuk aku.
Takkan aku lupakan sedetik pun kenangan yang pernah kita lalui.

"Hatimu, hatiku, menjadi satu cinta"
"Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku"
"tapi cinta bukan milik kita, semua harus berakhir"
"Cinta kau dan aku takkan mungkin bersatu untuk saat ini , di dunia ini "
"Mungkin kita bersama nanti di atas sana, biar ku setia menjaga cintamu selamanya "

1 comment:

Anonymous said...

ohhh..sastera..

Followers