How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 5, 2012

Jalan Sakan

sejak dr CNY xpnh nk dduk diam kt uma...
ade je xtvt yg akn aku buat hjung minggu
biarpun keletihan.. akan aku gagahi jua.. cewaahhh

okey.. nk imbas kembali ape xtvt 28hb January 2012

pkul 9mlm gerak dr Sg Way ke Melaka..
smpai dh lewat mlm.. kesian Kak As & Abg Ha kne layan kmi mlm2 buta

29 January pulak

Kak As & Abg Ha ajak bfast..
special menu : Mi goreng basah .. tp aku mkn roti kosong je..

lpas tu pegi tgk pelantar minyak kt Pantai Puteri.. cantek pemandangannye..

selesai tgk2.. kami beredar ke Makam Hang Tuah yg tak jauh dr Pantai Puteri tu


meneruskan perjalanan ke Pantai Klebang yg famous tu :)
tgk belacan ngan cencalok yg ade jual kt situ buat aku rambang mata :)


kami bergerak pulak ke A'famosa.. msuk church St.John yg atas bukit ..
blh nmpak sebahagian bandar melaka..


bergambar sakan kt tempat2 yg membawa kenangan zaman2 kecik2 dlu..
Lid slalui bawak p Melaka Zoo :)
naik keta lembu :)
skarang dh bsar... jalan sndiri..
tp bkn bererti kami lupa pengorbanan dan jasa mu wahai Ayahnda tcinta :)


malam hari kami pegi tgk eye on malaysia :)
Kampung Morgen yg sgt best panoramanya..
thanks kpd Ayie & part of his family yg sudi bwk kami jalan2..

dan sekarang.. saya brada di teratak indah Lagenda Height
SELAWAT & SALAM ke atas Rasulullah SAW
pada hari yg mulia ini..





Barbeque yang teramat best.. muahaha.. lepak smpai 2pg tgk orang merempit
pengalaman x dpt aku lupakan.. haha..

P/S : merindui seseorang yang tak ada.. dlu mse dia ade aku tak hargai..
        sekarang dh tak ade.. terasa sunyi je.. semua kenangan dtg menjelma..

No comments:

Followers