How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 18, 2012

Mengenang hari malang

07 Feb 2012
                Perjalanan dr Pdg Serai ke Kuala Lumpur bermula seawal 11pagi J awal ke? Saya dan En.Tunang dengan seronoknye meneruskan perjalanan dengan diiringi kebisuan dari kami berdua. Suasana dalam kereta memang sunyi. Nasib baik ade radio. Begini lah kami, sering bertengkar kerana hal yang remeh-temeh, kerana En.Tunang saya seorang yang sangat kuat cemburu. (benci btol) Berbalik pada cerita asal.

                Sepanjang perjalanan dr Pdg Serai sehingga lah sampai di Parit Buntar, aku tidur je. HAHA.. bosan tak buat ape2 kn, dh lah tak bercakap. Lebih baik aku tidur. HIHI. Sampai di Parit Buntar, En.Tunang suruh aku drive. So, aku drive smpai Kuala Kangsar, kami berhenti untuk makan pd pkul 2ptg.
                Lepas makan, kami teruskan perjalanan, di mana En.Tunang saya memandu dan saya meneruskan aktiviti tidur J HAHA. Sehingga saya tersedar kami tersadai di tepi highway. Buat malu betol. Tak pernah seumur hidup aku, keta tersadai tepi jalan sebab kereta rosak. Haha


Lima belas minit call sana call sini, (4.40ptg) kenderaan PLUS pn menghampiri HONDA JAZZ milik En.Tunang. Kereta kami di tarik sehingga keluar tol Simpang Pulai. MALUNYA…



Sampai di Simpang Pulai, (5.50ptg) rakan En.Tunang datang membantu dan HONDA JAZZ sekali lagi ONTOW hingga ke kedai membaiki kereta. Huh, lega sekejap sehingga aku mendapat khabar bahawa tukang membaiki kenderaan memberitahu kami tidak dapat meneruskan perjalanan untuk hari itu. LECEH BETOL..


Bermalam di rumah bapa saudara. Mujur ada saudara mara terdekat yang ada kat Simpang Pulai. The moral of value dlm jalan cerita aku nih, sebelum jalan jauh, servis lah kereta tu. Pastikan perjalanan anda selamat. Klo tak , tak pasal2 korang terima nasib mcm aku ni. Huhu.


No comments:

Followers