How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 27, 2012

OMG!!!

Pejam celik pejam celik
rupanya tinggal 2 hari
baki sisa hidup aku sebagai
Remaja yang berstatus BUJANG
atau lebih manis dengan sebutan ANAK DARA

selepas keluar opis
aku dan Aini serta Kak Asmah
amik teksi ke stesen LRT Taman Bahagia
untuk ke Masjid Jamek

tujuan utamanya nak pergi berinai..
sebab nya kat sana banyak servis inai
tepi-tepi jalan je.. MUDAH..
dan MURAH.. hehe

malangnya hujan lebat..
pastu jumpa juruphoto
sembang-sembang sampai 8.30pm
lepas bayar diposit baru sedar
semua kedai di Masjid Jamek
dah pun tutup.. alamakkkk
kecewanya den...

detik 11.15pm 27.11.2012
En.Tunang hantar di Stesen Bus Jalan Duta
berpisah di antara keramaian di situ..
terasa sedih dan sebak.. (bpe ari lg je pn.. alahaiii)

sampai Sg.Petani 3.38am
call Lid..
sedang tdur ( selepas baru pulang dr rumah ustaz )
terasa diri ini begitu menyusahkan orang sekeliling..

terharu dengan sikap Lid & Mak
yang tak pernah merungut demi anaknda tercinta..
jasa Mak & Lid tak kan pernah terbalas di dunia..

aku banyak buat dosa pd Mak & Lid..
tp aku ego untuk meminta keampunan..
semoga Allah sentiasa merahmati kedua ibu bapa ku..

dan aku akan cuba terbaik untuk membalas jasa dan budi mereka..
terima kasih C I N T A


No comments:

Followers