How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 4, 2013

Highland Tower

Salaam...


Ha.. dah tgk lom cter seram nie??
klo blm tgk, g tgk cpt :)
mmg seram sbb ade yg ckp
mmg pelakon cter tu btl2 terkena
rasukan dan x sdar diri..
kire nye cter tu real la..





Entry aku kali nie bkn nk cter pasal kisah tragedi 1993 tue.
Sbb bg aku kisah tu mmg btol2 tragis..
Sama2 lah kte sedekah kan Al-Fatihah utk
mangsa-mangsa kejadian..

Bagi aku, benda2 nie mmg ade,
bkn nak taksub sgt ngan benda2 ghaib nie
tp aku sendiri byk mengalaminya
sejak aku di bangku sekolah lg.
jd mmg aku pcaya bnda2 ni Wujud.

Aku rasa bnda ni x kn kacau kte klo kte x mulakan,
tau je la manusia nie!
yg di larang itu lah yg hendak sgt di lakukan. HAIH..
ble dh kena batang hidung sndiri bru nk nyesal.

klo nk sgt tgk kewujudan bnda2 ghaib ni,
tak payah lah kte melanggar peraturan.
contohnye menceroboh tempat2 yg kte tau mmg berHANTU..
eeeeee seram pulak kte...

jangan lah pegi tmpat2 seram tu berkumpulan
tanpa seseorang yg tinggi ilmu agamanya..
sbb blh membahayakn diri sendiri dan juga rakan2.

bkn nk ckp besar,
tp atas pengalaman sndiri,
aku mmg pnh melihat kelibat2 yg di luar jangkaan aku.
klo dh nmpak tu, pndai2 lah sedekah ayat-ayat quran dan
doa2 utk roh yg x tenang tu..


ade penanggal dan muka wanita berambut paras bahu



okay..
dalam gmbr ni adalah kelibat2 yg aku nmpak..
nilai lah sndiri dgn mata kasar...
gambar kedua tu adalah kelibat seorang gadis
yg melalui di hadapan mak mse tu mak aku mcm
kena rasuk bnda2 nie..
dan mse ni kami skeluarga pegi
ke rumah seorang ustaz yg boleh
membantu jika mengalami gangguan makhluk halus.
aku yg suka meng'capture' ni gatal tangan
saje nk amik gmbr

yg peliknya gmbr jd blur..
tak tau lah btol ke x..
tp pd aku bnda2 ni pn ada dunia sndiri
sama ada dia terkeluar dr pintu ghaib atau hanya
mainan mata aku nie..

wallahualam...

No comments:

Followers