How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 4, 2013

Omron Malaysia Sdn Bhd

dengan ini saya mengumumkan
bahawa saya Shariffah Darwini Al-Jamalulail Bt Syed Idrus
telah menamatkan perkhidmatan sebagai pekerja OMRON
pada 01. November 2013 setelah berkhidmat
selama 2 tahun 5 bulan 1 minggu.


huuuuuu.... sedey ade.. gembira ade...
teringat pulak zaman bru masuk kerja di OMB..
23 May 2011..
dari opis bawah. hingga pindah ke opis tingkat 1..

dari bos melayu kpd bos cina.. hehe
byk pengalaman bkerja di OMB..

Timbang Scrap,
Invoice, DO, material, receiving,
mcm2 hal... sampai x ckup tangan nk buat kje..

aku maybe sdey sbb lpas ni aku dh xde pendapatan..
mcm mne nk hdup ni.. hehe..
gembira sbb aku dh x kn buat kje ala2 bangla tu dah.. hehe..
sdey gak tinggalkn kwn baik aku..
Aini, Zaza,... hmmm tp nk buat mcm mne kn.
Suami di dahulukan pendapatan di ketepikan.. haha

tgk lah gmbr Jamuan perpisahan aku nih..













No comments:

Followers