How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 1, 2013

1st Anniversary

pejam celik, pejam celik,
sudah setahun usia perkahwinan aku bsama suami
Zukri Bin Ismail.

Dalam usia setahun ni,
banyak perkara yang sudah kami lalui bersama.
pahit manis semua ade,
tapi bagi aku
ia belum cukup untuk mematangkan
aku dan encik suami.

masih banyak yang perlu kami pelajari
untuk kami matang menghadapi segala dugaan
dalam alam rumah tangga.

01.12.2013

teringin sangat makan kek.
tengah hari sebelum pergi kenduri dah sempat beli
kek black forest kat Fatimah Bakery,
memang terbaik...



lepas tu pegi makan kenduri di permatang pauh.
ape lagi.. snap2 tyme.. hehe



balik kampung, pegi melawat rumah tok cik..
balik semula ke rumah,
kereta hubby x leh start,..
esok nak p KL nih..
acano x leh start pulak nie!

ajak hubby p Funfair,
hubby ajak naik bilik,
salin pakaian,
ble turun kt hall bawah...


tadaaaaaaa....
ada kek lagi BESARRRRRR
kek aiskrim pulak tu..
tak sangka hubby boleh buat surprise. hehe
thank you so much to my sister
and her husband to be..
yang blanje kek mahal..
dapat jugak i merasa.. hehhee..
terharuuuuuu... (sajaaaaa)









p/s: hope sangat suami akan menyayangi aku
hingga ke hujung nyawanya...
aku doakan rumahtangga aku akan
dirahmati dan di berikan cahaya mata x lama lg.
amin....





No comments:

Followers