How Old am I

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 8, 2011

Disaat jari disarungkan cincin.. hati ni berdebar-debar.. “benarkah aku telah menjadi tunangan orang?”
Saat mencium tangan bakal ibu mertua, terasa sayu.. kini I’m not single. Haha (Padan muka) kenangan semalam menjadi sejarah, kenangan harini adalah impian untuk hari esok. Segalanya berjalan dengan lancar seperti apa yang dirancang. Alhamdulillah. Terima kasih banyak2 pd orang tua aku Mak & Lid yang banyak berkorban dan tak habis2 btengkar sbb nk rumah Nampak cantek. HAHA. Biasa lah tu. Adik2 Tasya, Pet & Amir dan juga semua yang menjaya kan majlis. Terhutang budi pd semua. Terutama kdp Aunty Ina & M.njang miah yg sudi jd mak andam aku (bergabung & meletop). Thanks sbb tak terasa dan cepat amik hati sbb dua2 nk make up aku. hehe. (well.. dpa professional of coz la kna open minded)
Terima kasih jugak kepada yang berhabis duit untuk bg hantaran MENGIKUT tema. Cantek2 belaka. Sayang pulak nk bg kt pihak lelaki. Masing2 kreatif. Wa salut u all.. Pak Majid n wife, Pak din & wife dan semua2 yang ada.. thank u a lot. haha.. 

rombongan tiba...


sah jadi tunang orang.. alhamdulillah
 BAKAL SUAMI adalah org yg paling happy sbb family aku terima dia. 
 hantaran dr pihak lelaki (tema hitam oren)
 orang kuat majlis.. terima kasih
rombongan pihak lelaki menjamu selera
my best friend
sebahagian besar future family in law aku

No comments:

Followers